511-533-211
1. Niniejszy regulamin określa zasady dotyczące zamawiania taksówki od naszej firmy. 2. Zamawiając naszą usługę oznacza to, że akceptujesz wszystkie jego punkty, podpunkty i rozdziały. 3. Kursy realizowane są w Szczecinie, Polsce jak i całej Europie. 4. Zamawiający odpowiada za wszystkich pasażerów i wyrządzone przez nich szkody, w wypadku ich ucieczki. 5. Kierowca porozumiewa się z klientami w języku polskim lub angielskim (stopień znajomości języka : zaawansowany, potwierdzony certyfikatem C1). 6. Kierowca ma prawo odmówić kursu z jakiegokolwiek powodu. 7. Kierowca ma prawo przerwać kurs w trakcie jazdy, gdy klient nie przestrzega regulaminu, stwarza zagrożenie lub zachowuje się agresywnie. W takim wypadku kierowca zmusza klienta do opuszczenia pojazdu i pobiera opłatę stosowną do cennika, nawet gdy kurs nie zostanie do końca zrealizowany. 8. Kierowca pracuje od wtorku do soboty w godzinach 22:00-6:00, w niedziele i poniedziałki wolne. Czasami w wyjątkowych przypadkach, godziny pracy mogą być wydłużone lub skrócone, kierowca stara się w miarę możliwości zamieścić taką informację na profilu Facebook.9. Kursy powyżej 40 km realizowane są przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, do ich realizacji może być wymagana wcześniejsza rezerwacja, zalecana 24h wcześniej. W razie chęci zamówienia lub zarezerwowania kursu, klient proszony jest o SMS, kierowca oddzwania w pierwszej wolnej chwili.10. Kursy zamawiać można telefonicznie pod nr 511-533-211. 11. Istnieje możliwość zamówienia taxi przez wiadomość tekstową. Jest to najlepsza i najwygodniejsza forma kontaktu, gwarantująca prawie 24h dostępność. W przypadku zamówienia przez wiadomość tekstową (SMS), wiadomość zwrotna od kierowcy jest potwierdzeniem przyjęcia kursu. 12. Istnieje możliwość zamówienia taksówki za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook na fanpage’u „Night Taxi Szczecin”. W przypadku zamówienia przez fanpage wiadomość zwrotna od kierowcy jest potwierdzeniem przyjęcia kursu. (Zamawianie poprzez fanpage to najwolniejsza metoda zamówień i najlepiej sprawdzi się we wcześniejszych rezerwacjach.) 13. W przypadku dwukrotnego odrzucenia połączenia, bądź braku odpowiedzi ze strony kierowcy, przyjmuje się, że kurs nie może być zrealizowany w przeciągu najbliższych 30 bądź więcej minut.
14. Opłata początkowa, zwana także startową wynosi 10 ,00 zł. 15. Stawka za 1 km jazdy w dzień w godzinach 6:00-22:00 wynosi 4,00 zł 16. Stawka za 1 km jazdy w nocy, w godzinach od 22:00-6:00 wynosi 5,00 zł 17. Stawka za 1 km jazdy przez całą dobę w niedziele i święta ustawowo wolne od pracy wynosi 5,00 zł 18. W ramach promocji „jeździmy bez stref” nie stosujemy taryf 3 i 4, tzw. pozamiejskich, jeśli kurs zaczyna lub kończy się w Szczecinie. (np. Szczecin-Police, Dobra-Szczecin, Kamieniec-Szczecin). Promocja ta nie obowiązuje w Sylwestra.19. Jeśli kurs nie zaczyna się, ani nie kończy w Szczecinie obowiązuje taryfa 3 w dzień, stawka za 1 km wynosi 8,00 zł. (np. Warzymice-Przecław) 20. Jeśli kurs nie zaczyna się, ani nie kończy w Szczecinie obowiązuje taryfa 4 w nocy, w niedziele i święta, stawka za 1 km wynosi 10,00 zł. (np. Police-Tanowo) 21. Chwilowy przejazd przez Szczecin nie zwalnia całego kursu z jazdy na taryfie pozamiejskiej. W takim wypadku taryfa pozamiejska wyłączana jest tylko w momencie przebywania w Szczecinie i włączana ponownie w momencie wyjazdu. 22. Na najpopularniejsze trasy obowiązuje cennik kwot umownych , który nie podlega rabatowi ani negocjacjom bez szczególnej przyczyny. 23. W noc z soboty na niedzielę i święta ustawowo wolne od pracy do kwoty umownej może być doliczona opłata dodatkowa w wysokości 20%. O szczegóły należy zapytać kierowcę. 24. Opłata minimalna w przypadku zamówienia telefonicznego wynosi 20 zł. W przypadku gdy taksometr wskazuje 16.00 zł należność za kurs wynosi 20 zł. W przypadku gdy taksometr wskazuje 12.00 należność za kurs wynosi 20 zł, itd.25. Opłaty minimalne nie podlegają rabatowi. 26. W Wigilię, Boże Narodzenie, Sylwestra a) stosowana jest opłata dodatkowa, w wysokości 30 zł dopłaty do ceny na taksometrze. b) opłata minimalna wynosi 50 zł na wszystkie kursy. 27. Godzina postoju lub jazdy przez taksometr ustalana jest na 40,00 zł. Cena za dystans i czas liczona jest JEDNOCZEŚNIE. (np. przejechanie 4 km w nocy w czasie 30 min wynosi : 10,00 opłata startowa plus 20,00 za dystans plus 20 zł za czas, łącznie 50,00 zł.) 28. Godzina postoju poza Szczecinem wynosi 70 zł. 29. Zakupy dla klienta od 50 zł (cena usługi) + koszt zakupów- w ofercie zakup leków z apteki, papierosów, alkoholi lub świeżego pieczywa. 30. Zakupy typu Fast Food tylko dla stałych klientów (minimum 30 zleceń), cena od 70 zł + koszt zakupów. 31. Kierowca nie wnosi zakupów do domu klienta. Wniesienie zakupów możliwe tylko w wyjątkowych przypadkach i płatne dodatkowo 10.00 zł. 32. Możliwość umawiania stałych zleceń poza godzinami pracy. 33. Możliwość zamówienia 2 lub więcej taksówek po wcześniejszej rezerwacji, lub kursu autem klienta bądź odprowadzenia auta klienta (koszt 250-300% ceny na taksometrze). Wycena indywidualna, szczegóły dogadywane są przez telefon.
34. Rabat za ocenę naszej firmy na profilu Google to 10% ceny z taksometru na wszystkie kursy z klientem. 35. Rabat za „like” firmowego fanpage’a i ocenę naszych usług na Facebooku to 10% ceny z taksometru na wszystkie kursy z klientem. 36. Rabat za "follow" naszego firmowego Instagrama to 5% ceny z taksometru.37. Dla stałych klientów preferencyjne rabaty do nawet 40% zależne od pory dnia, dostępności, ilości wspólnych przejazdów, wybranej metody płatności, itd. 38. Rabaty łączą się. 39. Rabaty przyznawane są na życzenie klienta. Co do zasady nie są naliczane automatycznie, chociaż zdarzają się wyjątki. 40. Warunkiem przyznania rabatów jest spełnienie zasad określonych w punkcie 34, 35, 36.
41. W taksówce zabrania się spożywania posiłków, przewożenia jedzenia i picia w otwartych pojemnikach, szklankach, butelkach. Akceptujemy żywność, szczelnie zapakowaną na wynos i trzymaną na kolanach pasażera. Zabrania się przewożenia w bagażniku przedmiotów, które mogłyby się przewrócić, rozlać, rozsypać, itd.42. Z abrania się wychodzenia z samochodu np. w celu zrobienia zakupów bez wcześniejszej zapłaty bieżącej należności którą wskazuje taksometr i nadpłaty za przewidywany czas oczekiwania. Wyjątkiem są sytuacje w których w aucie jest więcej klientów i ktoś zostaje w środku pojazdu do czasu powrotu. 43. Bezwzględnie zabrania się palenia papierosów, oraz e-papierosów. 44. Zabrania się przewożenia zwierząt bez wcześniejszej zgody kierowcy. 45. Zabrania się wsiadania do auta w więcej niż 4 osoby. Auto przystosowane jest do przewozu 5 osób, tj. maksymalnie 4 klientów + kierowca. Do komfortowej jazdy na długie dystanse zaleca się nie więcej niż 2 dorosłych + dziecko. 46. Zabrania się przewożenia walizek na siedzeniach. 47. Zabrania się stawania butami przez dzieci na siedzeniach i kopania w fotele. 48. Zabrania się otwierania szyb bez zgody kierowcy, szczególnie zimą i w trakcie deszczu. oraz naciskania przycisków na desce rozdzielczej i taskometrze.49. Zabrania się natarczywego odzywania się do kierowcy w języku innym niż polski lub angielski, kierowca nie zna niemieckiego, rosyjskiego ani ukraińskiego i wszelkie nieporozumienia językowe związane z wybraniem złej trasy rozstrzygane są na korzyść kierowcy.
50. Taksówkę można zamówić w godzinach pracy na dowolny dystans, z zastrzeżeniem, że minimalna opłata wynosi 20 zł. W sylwestra, Wigilię, Święta Bożego Narodzenia opłata minimalna, przy której kurs będzie realizowany wynosi 50 zł. 51. Taksówkę można zamówić poza godzinami pracy na kursy powyżej 40 km. Dostępność kierowcy zależna jest od tego z jakim wyprzedzeniem klient zamawia taksówkę, porą dnia, dniem tygodnia, metodą płatności itd. Najbardziej praktyczny sposób na zamawianie taksówek w dzień to wcześniejsza rezerwacja lub SMS z informacją o chęci odbycia takiego kursu.52. Taksówka zamówiona na konkretną godzinę z wyprzedzeniem/rezerwacją zjawia się na miejscu około 15 minut wcześniej. W przeciwnym wypadku w razie spóźnienia kierowcy powyżej 5 minut klientowi przysługuje 50% rabatu na kurs. W przypadku spóźnienia powyżej 20 min kurs realizowany jest za darmo. 53. W przypadku, gdy to klient spóźnia się do podstawionej wcześniej taksówki możliwe jest naliczenie dodatkowej opłaty po 5 minutach. Każda minuta oczekiwania to wtedy 1 zł. Po 4 minutach dopłata wynosi 0 zł. Po 7 minutach dopłata wynosi 7 zł, itd. 54. Taksówka zamawiana na „już” lub na „za 20 minut” nie jest taksówką zamówioną na konkretną godzinę i w takich sytuacjach punkt 52 i 53 nie jest stosowany. Taksometr włączany jest po 5 minutach od dotarcia pod wskazany przez klienta adres. 55. Dla klientów, którzy jechali naszym autem przynajmniej 10 razy istnieje także możliwość rezerwacji taksówki w Święta, Sylwestra i inne dni o zwiększonym zapotrzebowaniu, takie jak Dni Morza, Juwenalia, itd. 56. Dla klientów którzy dzwonią po raz pierwszy rezerwacja w Święta i Sylwestra możliwa jest tylko po przedpłacie na konto. 57. Gdy kurs nie zaczyna się w Szczecinie, a oddalony jest od niego powyżej 40 km wymagana jest wcześniejsza przedpłata na konto. To samo tyczy się zakupów, gdy klient nie korzystał wcześniej z usług tej firmy.58. Kierowca przez telefon określa szacunkowy czas dojazdu o czym klient jest informowany niezwłocznie. Do decyzji klienta należy decyzja czy akceptuje czas oczekiwania. 59. Gdy kierowca zbliża się do adresu lub czeka pod adresem dzwoni na nr klienta informując go o tym. 60. Nie ma możliwości zapłaty w innym terminie niż ten zaraz po skończonym kursie, przed kursem lub w jego trakcie 61. Kierowca nie przyjmuje telefonów, alkoholi, odzieży ani dokumentów pod zastaw. 62. Kierowca w ekstremalnych przypadkach może przyjąć biżuterię, kluczyki od auta, obcą walutę, inną niż te, w których normalnie przyjmuje płatność.
63. Gdy klient z losowego powodu chce zrezygnować z kursu zobowiązany jest poinformować o tym kierowcę, nie później niż do momentu w którym oczekuje on pod adresem, a w wypadku zamówienia kursu poza granice Szczecina, do momentu w którym kierowca opuścił Szczecin. 64. Gdy kierowca dojechał już pod adres opłata rezygnacyjna wynosi 50 zł. Dla kursów powyżej 50 km kwota karna do zapłaty to 70% umówionej ceny. 65. W wypadku braku uiszczenia opłaty rezygnacyjnej bądź w jakimkolwiek innym przypadku zamawiania taksówki i braku realizacji zlecenia nr klienta, a w szczególnych wypadkach adres klienta jest dożywotnio blokowany.
66. Kierowca nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w aucie przedmioty, ale zawsze po skończonej pracy sprawdza siedzenia i wnętrze pojazdu w poszukiwaniu zgub. Kierowca gwarantuje 100% uczciwość co do znalezionych przedmiotów i zwraca je za darmo w ustalonych przez siebie godzinach pod adresem swojego zamieszkania. W przypadku, gdy klient życzy sobie dostarczyć jego własność pod inny adres naliczana jest stosowna opłata zaczynająca się od 30 zł wzwyż. Wyjątkiem jest sytuacja w której klient o zgubie informuje zaraz po jej wystąpieniu a kierowca nie odjechał jeszcze daleko od punktu docelowego. Wtedy oczywiście zwrot przedmiotu klienta jest darmowy.
67. W wypadku zabrudzenia/zniszczenia przez klienta auta zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz pobierana jest opłata w zależności od poziomu zniszczeń. Opłata za drobne zabrudzenia zaczyna się od 100 zł. Rozlanie piwa lub drinka koszt 250 zł. Poważne zabrudzenia takie jak wymiociny lub inne płyny fizjologiczne wymagające prania tapicerki i pozbywania się niechcianego zapachu w aucie to koszt od 500 zł.68. Opłata za rezygnację z kursu w momencie gdy kierowca oczekuje już pod adresem to koszt 50 zł, a dla kursów powyżej 50 km to 70% umówionej ceny. 69. Kierowca będzie dochodził odszkodowania za wyrządzone szkody na mieniu i zdrowiu na drodze cywilnej i karnej. W wyniku konieczności wezwania patrolu Policji lub transportu na najbliższy komisariat doliczana jest opłata karna w wysokości 300 zł.
70. W taksówce akceptujemy płatność gotówką w polskich złotych. Płatność przyjmujemy w możliwie jak najbardziej wyliczonych nominałach. Cena na taksometrze zaokrąglana jest w dół do pełnej złotówki. 71. Istnieje możliwość zapłaty w walucie innej niż polski złoty, akceptujemy Euro, Dolary Amerykańskie, Funty Brytyjskie, Franki Szwajcarskie, Korony Duńskie i Norweskie w banknotach. Nie akceptujemy monet obcych walut.a) Reszta wydawana jest zawsze w złotówkach. b) Zapłata odbywa się po kursie ustalonym przez kierowcę, czyli 1 Euro = 4,00 zł, 1 USD = 4.00 zł, 1 Funt = 4,50 zł., 1 CHF = 4,00 zł c) Przy wcześniejszym ustaleniu zapłaty w innej walucie z kierowcą istnieje możliwość zapłaty po bardziej korzystnym dla klienta kursie. Decyzja należy jednak do kierowcy. 72. Brak możliwości płatności kartą lub tradycyjnym BLIKIEM. 73. Istnieje możliwość zapłaty przelewem BLIK na nr telefonu po wcześniejszym poinformowaniu kierowcy (do kwoty 250 zł).74. Gdy klient życzy sobie fakturę VAT, czas oczekiwania do 48 godzin po skończonym kursie.75. Nie ma możliwości zapłaty alkoholem, papierosami, produktami spożywczymi, itp.
76. Klientowi przysługuje reklamacja w każdym momencie. Uwzględniana jest zawsze indywidualnie. 77. Jeśli klient uważa, że kierowca spóźnił się, pojechał złą trasą, zrobił coś źle istnieje możliwość negocjacji ceny i opuszczenia jej w dowolny sposób bez dolnej granicy upustu, w zależności od popełnionego błędu. Każdy przypadek rozpatrywany jest bezpośrednio po zakończonym kursie . 78. Nie przysługują upusty, rabaty, zwroty za niezadowolenie związane z doborem muzyki, temperatury itd. Klient zobowiązany jest poinformować o swoich preferencjach niezwłocznie.79. Kierowca nie bierze odpowiedzialności za spóźnienia w kursach realizowanych w dzień w przypadku wystąpienia korków na drodze wynikających z powodu robót drogowych, wypadków, kolizji, kontroli policyjnej, godzin szczytu, itp.80. W przypadku gdy klient nie podaje pełnego adresu lub miejsca charakterystycznego, znanego dla obu ze stron, jak np. stacja benzynowa, klub nocny, pub, restauracja, hipermarket, sklep itd. To w gestii klienta jest wytłumaczyć, bądź wskazać miejsce swojego obecnego pobytu, np. poprzez wysłanie pinezki ze współrzędnymi google maps.